کالرمتر جدید سکونیک SpectroMaster C-800

سکونیک تا کنون دقیقترین کالرمترهای رنگ و فلاش متر ها را به دنیا عرضه کرده است ، مدل C-800  جدیدترین و کاملترین مدل کالرمتر است که این ماه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

کارکردها و پارامترهای دستگاه همانند مدل قبل یعنی  C-700  است با این تفاوت که چهار پارامتر و یک حالت جدید اندازه گیری به آن اضافه شده که عبارتند از:

– SSI (Spectral Similarity Index)

– TLCI (Television Lighting Consistency Index)

– TLMF (Television Luminaire Matching Factor)

– TM-30 (Television Memorandum)

اینها پارامتر های رنگی در سیستم های جدید دیجیتالی مانند تلوزیون و سینما هستند که از طرف استودیوهای پخش بزرگ دنیا و انجمن ها و آکادمی هایی فیلمبرداری مانند هالیوود مورد نیاز بوده است.

در مدل C-800  حالتی نیز گنجانده شده که مصرف کننده می تواندCRI  و پارامترهای دواندازه گیری مختلف را در در صفحه ال سی دی کنار هم قرار داده و مقادیر آنها را براحتی مقایسه نماید.

 

با توجه به تغییرات تکنولوژی در ساخت انواع نورها بخصوص ال ای دی ها این نیاز حس می شود که سه عامل : کارخانه های سازنده نور، استفاده کنندگان و دستگاههای گیرنده و ضبط کننده ها مانند دوربینها ، همیشه در یک محیط نوری و یک کانال و هماهنگ باهم باشند تا بهترین نتیجه از نظر کیفیت رقم بخورد ، بنابراین با هر جهش و نیاز در تکنولوژی ، ابزار سنجش آن نیز به همان نسبت باید بروز شود.

برای اطلاعات دقیق تر به بخش محصولات سایت قسمت سکونیک مراجعه کنید

و یا با شماره 66420900 شرکت رنگ سیستم نمینده محصولات سکونیک در ایران تماس بگیرید.

 

Related Posts: