عرضه کالر چارت پاسپورتی ایکس رایت

کالر چارت ایکس رایت یک ابزار قدرتمند برای تنظیم وایت بالانس دوربین ، تنظیم و کنترل رنگ دوربین جهت دریافت بالاترین بازده از دوربین ساخت شرکت ایکس رایت آمریکا است. عکاسانی که با فرمت های  JPG و RAW عکاسی می کنند قادر خواهند بود سریعا” و براحتی  رنگ فایل خود را  کنترل و پردازش نمایند. بخصوص در عکاسی های پرتره و تبلیغات کیفیت رنگ بسیار مهم بوده و خلاقیت عکاس در بازیافت رنگهای اصلی اهمیت بسیاری دارد.

بسته کالرچارت ایکس رایت شامل یک صفه مخصوص وایت بالانس و دو  صفحه چارت رنگی داخل جلد سخت جهت قرار دادن در جلوی سوژه و یک عدد سی دی نرم افزار آن است که بروی کامپوتر نصب می گردد ، تمام مراحل کار از مختصات رنگ، شروع عکاسی و تصحیح فایل ها در 56 صفحه با تصاویر مربوطه تشریح شده است.

– کارت وایت بالانس White Balance Target

در دوربین های دیجیتال منابع نوری مشخصی در تنظیمات رنگ آن از پیش تعیین شده است ، مانند نور آفتاب ، لامپ مهتابی ، فلاش .. این مقادیر تقریبی هستند و دقیقا منطبق با نور محیط شما نیستند  ، حلت تنظیم اتوماتیک نیز وجود دارد که تنظیم خوبی برای محیط های یکنواخت  است  ولی در برخی شرایط مانند محیط های کم نور یا نورپردازی های رنگی در آن  خطا وجود دارد بطور کلی  محیط هایی که هر کدام از مقادیر رنگی R,G,B   نیز بالاباشند وایت بالانس را براحتی نمی توان تنظیم کرد.  تنظیم وایت بالانس دستی نقطه شروع کار عکاسی حرفه ایست. در این حالت دوربین به شما این اطمینان را می دهد که با رنگ درستی شروع کرده اید ،  بهترین راه برای این هدف عکسبرداری از کارت وایت بالانس است که ارزش رنگی پائین داشته باشد  این کارت تنظیم وایت بالانس را برای محیط های JPG  و RAW میسر می سازد تا رنگ واقعی و حقیقی را دقیقا براساس پروفایل های دوربین داشته باشید. توجه داشته باشید تنظیم وایت بالانس دوربین با وسایلی نظیر کاغذ سفید و یا ساختمان روبرو ویا موارد مشابه  بعلت ساختار رنگی متفاوت بازتاب متفاوتی دارند و مشکلات رنگی شما را اضافه خواهند کرد.

کارت-وایت-بالانس-449x300

چارت رنگهای کلاسیک  Color Checker Classic Target

 این چارت شامل 24 نمونه رنگ استاندارد صنعتی شناخته شده جهت تنظیم و ایجاد پروفایل های مورد نیاز در موقعیت های مختلف عکسبرداری و تطابق آن با عکس گرفته شده است، این 24 رنگ نمونه استاندارد محیط های مختلف مانند آسمان آبی،سبزی برگ ، رنگ فلاش … را نشان می دهد ،  رنگها بصورت خالص توسط کمپانی Munsel Color Service Lab با دقت فراوان و آزمایش دقیق ساخته شده است این شرکت  بیش از 75 سال تجربه و تحقیق،  پیشتاز در امور رنگ و طیف آن و استاندارد کردن آن در دنیا جهت کاربرد های هنری ، صنعتی ، علمی و کنترل های تجاری است .

چارت-کلاسیک

– چارت  پیشرفته برای رنگهای خاص  Color Checker Creative Enhancement Target

استفاده از این چارت برای تغییرات حرفه ای و افزایش خلاقیت های رنگی در عکس است که بیشتر جهت دستیابی و تصحیح رنگهای غیر معمول و مشکل مانند رنگ پوست در پرتره بکار می رود ،  معمولا تنظیم و بازیافت این عکس ها در فایل های عکسبرداری شده براحتی امکان پذیر نبوده و مرجع مقایسه ای برای آن نیست این چارت در شرایطی که تعداد عکس ها زیاد و زمان برای ما محدود باشد ابزار مناسبی است که براحتی وبسرعت می تواند در محیط های RAW    نیز مورداستفاده قرار گیرد.

چارت-صورت-1

با توجه به همکاری مشترک شرکت ایکس رایت آمریکا و سکونیک ژاپن در سراسر دنیا ، خریراران فلاش متر های سکونیک از تخفیف خاصی برای خرید کالر چارت ایکس رایت برخوردار خواهند شد.

جهت اطلاع بیشتر با بخش اطلاعات فنی شرکت رنگ سیستم و یا با تلفن 66420900  تماس حاصل فرمایید.

Related Posts:

روتو لایت جدید نئو 2 با قابلیت فلاش HSS

Rotolight Neo 2 <دستگاه جدید نور ال ای دی روتو...

درپوش جدید محافظ لنز ایزی کاور

درپوش محافظ لنز ایزی کاور از لنز شما در برابر...

عرضه نور های حرفه ای روتو لایت

Rotolight Neo, Iran شرکت رنگ سیستم نماینده محصولات ایکس رایت...